سفارش تبلیغ
صبا ویژن
حارث اعور به امیر مؤمنان گفت: «ای امیر مؤمنان!به خدا سوگند، من تو را دوست دارم» . [امام صادق علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :4
بازدید دیروز :1
کل بازدید :40232
تعداد کل یاداشته ها : 36
103/2/12
10:13 ص

این خبر بیشتر به یک داستان عاشقانه شباهت دارد، بنابراین خواهش می‌کنیم یک شمع بگذارید کنار همین صفحه، یک موسیقی آرام هم پخش کنید و صدایتان را خمار کنید و آرام بخوانید! اگر فیلم «با او حرف بزن» ساخته تحسین شده پدرو آلمادوار را دیده باشید شاید این خبر برایتان کمی آشنا باشد.
ماجرا به مردی به نام جانگ یوهوا برمی‌گردد که همسرش از سال2000 میلادی طی حادثه‌ای به کما می‌رود، اما این مرد کشاورز چینی با تلاش‌های مستمر خود همسرش را که سال‌ها در ‌اغما بود و زندگی گیاهی داشت، به هوش آورد. او در 11 سال گذشته هر روز برای همسرش آواز خواند تا نهایتا حال همسرش به صورت معجزه‌آسایی تغییر کرد. همسر جانگ به علت سانحه‌ای پزشکی از سال 2000 تاکنون زندگی گیاهی داشت. جانگ از مشاهده این که همسرش در کما است بشدت غمگین بود، اما از آنجا که دیگر نمی‌توانست هزینه‌های بیمارستان را پرداخت کند، ناگزیر همسرش را به خانه آورد. او می‌گوید پولی برای مداوای همسرش در بیمارستان نداشته، ناامید بوده، اما باور داشته‌ که همسرش آواز خواندن او را دوست دارد ، بنابراین هر روز برای او آواز «محبوب در قلب من» را خوانده است.

 

این آواز برای چندین سال تنها پل ارتباطی جانگ با همسرش بود. با گذشت 6 سال جانگ یوهوا متوجه شد که پس از خواندن آواز، قطره‌های اشک در گوشه چشمان همسرش جمع می‌شود، اما او همچنان بیهوش است. جانگ باور داشت که همسرش رو به بهبود است و برای همین به آواز خواندن و گفت‌وگو با او ادامه داد. بعد از 2 سال، همسر یوهوا زیر لب چیزی را زمزمه کرد و سرانجام از اغما بیرون آمد. از این لحظه‌ زندگی برای کشاورز چینی به شکل سریال «آینه» شیرین شد.
همسر یوهوا در سال 2008 یک نوزاد دختر سالم به دنیا آورد. این زن واقعا مصمم بود تا محبت همسرش را جبران کند و با تولد نوزاد دختر این زوج چینی، امید بار دیگر به خانواده آنها بازگشت.
او هنوز هم هر روز شعر محبوب در قلب من را برای همسرش می‌خواند، اما این بار زن و شوهر هر دو در کنار یکدیگر این آواز را زمزمه می‌کنند.